Happy again

Innan blev jag lite förbannad över att priserna är så fruktansvärt svindyra  om man vill åka tåg med SJ. Skälet till att jag kollade tågen är för att jag ska åka till Falkenberg imon (för jag ska till Gekås weeii), kostar 52 spänn för 17 minuter! Och ska du ha sittplats så lägg till 30 spänn, inte klokt! Om man istället skulle vilja ta de "trevliga" länsbussarna kostar det 71 spänn. Ja, åk kollektivt - ja men sänk priserna då! Men det som gjorde mig superglad nu var att jag fick en väldigt bra update, åhh ska bli så kul!

Har föresten glömt att säga att jag var och såg "Terminator Salvation" i lördags och ja, jag tyckte väldigt mycket om den. Mycket spännande, massor av robotar och en otroligt mycket skjutande, vem kan inte gilla det?! Kan ju också tillägga att jag med fem andra tjejer satt i salongen och sedan var det fullsatt med killar...är inte dömmande, ni missar nått tjejer!



Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

jag hatar att åka kollektivt och dessutom är det kanppt att man tjänar på det längre :O borde typ vara gratis! Då slipper de betala löner för alla som sitter och stämplar remsor och de behöver inte ha någtra maskiner man drar korten igenom :)

Ha en super bra kväll ;-)

2009-06-16 @ 20:24:57
URL: http://amandajosefine.blogg.se/
Postat av: M A L I N

fin din blogg har blivit vännen :)

2009-06-16 @ 20:54:33
URL: http://www.malinh.com
Postat av: Gynning

Hoppas du har en trevlig kväll!!

2009-06-16 @ 20:56:53
URL: http://frokengynning.blogg.se/

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0