Slow down

Idag har det regnat och inte lite heller. Man borde kanske tycka att jag ska ha blivit van nu efter att ha bott i Borås snart ett år men nej! Jag tycker fortfarande det är lika tråkigt och trist. Bara det inte regnar på fredag (som de iofs lovar så snällt) på syrrans student. Det blir jobbigt och tråkigt för henne att åka i vagnen om hon blir blöt och dessutom sjukt jobbigt för oss som ska stå och kolla in när de går genom stan. Jag som ska ha långklänning och allt...men som jag lovade lillsyrran så ska jag försöka sätta ihop lite moves till en omvänd regndans och hoppas på att det fungerar.


Kommentarer
Postat av: CHRJ

sv: okej, ska bli spännande att se vad du fick med dig hem..! :)

2009-06-10 @ 20:41:22
URL: http://chrj.blogg.se/

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0