Play like repeat

Beslutsångest! Eller det kanske är att ta i men jag funderar på att gå och sola, hade varit så nice att få lite bränna (särskilt på benen) men någonstans tar det fortfarande imot att "fusksola". Gjorde det för första gångerna i mitt liv förra året innan jag piercade läppen, sen vågade jag inte pga baciller och onda små bakterier. Vet inte, jag vill...det är ju också så tråkigt att gå ditt själv.

Nu när man är hemma hos sina föräldrar så blir det att man lyssnar väldigt mycket på radio, just för att det fungerar som sällskap för hundarna. Det sämsta man upptäcker då är att låtar man redan har lyssnat sönder (för att de har varit så grymma) spelas som nyheter nu...som 17 år med Veronica Maggio, superbralåt, men man tröttnar på en dag om den spelas 1000 gånger på en dag via radiohögtalarna. Det är ju en helt annan sak om man själv väljer att lyssna på en låt på repeat oändligt många gånger, eller hur?


Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag tycker inte du ska sola för då kan man få cancer och dö och DET VILL JAG INTE VETA AV! ;D Puss love

2009-06-17 @ 16:06:19

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0