Jag har äntligen lov!!!

Igår var det presentation som gick bra men jag glömde säga ett helt stycke, men ingen märkte det så det var helt okej, det var verkligen skönt att få den överstökad. Sedan blev det att gå hem och skriva på den "otroligt roliga hemtentan" satt till två inatt och slet, men den blev klar och för några minuter sedan blev den inskickad. Så nu är jag glad! Nu har jag sommarlov! Känns skitskumt att man inte kommer att träffa folket i klassen på länge eller iallafall så ofta som det har varit nu och framförallt att jag inte kommer ha något att göra...det var typ två år sedan jag "fick sommarlov" och där imellan jobbade jag ju, så det är en liten konstig känsla i magen. Men jag är lättad och jag hoppas bara på att våra arbeten får bra betyg och att jag klarar hemtentan!



Snyggare bränna än denna har man väl sett men den syns inte lika tydligt som den gör på bilden nu... Föresten så har mina klänningar anlänt till Halmstad! Weeiii!

Kommentarer
Postat av: Fred

sv: känner så när jag går till tandläkaren.,

2009-06-05 @ 13:29:57
URL: http://enfranskbulldogg.blogg.se/
Postat av: Julianna

Jag kan inte fatta att det redan är sommarlov!

2009-06-05 @ 19:21:50
URL: http://juliannas.blogg.se/

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0