I'm running around

Jag har bränt mig!! Fattar inte hur och varför just där, har nu ett väldigt snygg område på ryggen som är rött nu iallafall, don't like at all! Detta förstörde lite min morgon...

Igår köpte vi baguetter från ett ställe som heter "Hello" här i stan och då fick jag en en sån riktig känsla att man verkligen befann sig i Halmstad. Vi köpte baguetter (och där har jag ätit väldigt många baguetter under min gymnasietid) och intill så ligger Halmstads enda skivaffär som spelar Gyllene Tider på full volym. Även nu när jag promenerade genom stan så känner man en välbekant lukt som jag aldrig har gillat, men som ändå kanske också kännetecknar Halmstad lite nämligen doften av bryggeriet.

Nu ska jag försöka förtränga min bränna och göra mig fin för att om några timmar bege mig mot central stationen.

Kommentarer
Postat av: Amy.C

samma här:p heheh:)



dtsamma..allt väl med dig å?:D

2009-06-26 @ 12:24:20
URL: http://amychen.blogg.se/

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0