I'm a little neeerdiie

Weeii, två sycken! Jag är pågång, men oj vad jag flyr imellåt, som nu. Jag har funderat på en sak, hur man definerar en nörd egentligen...räknas det att man sitter vi datorn mer än vad man sover? Att man så fort man går in i skolans bibliotek nynnar på starwars- melodin med ens kompisar? Att man funderar på vad kommandot hette i C#-språk som gör så att man endast kan söka på det exakta namnet annars hittar inte sökmotorn det man letar efter och hur sportify hade varit bättre om man hade kunnat söka på delar av en låt? Att man blir helt till sig när nya tekniska prylar lanseras? Hmm, jag tror nog jag är en liten nörd ändå, kan ju tilläggas att jag läser till systemutvecklare med...


Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0