I just don't know what to do with my self

Var uppe riktigt tidigt idag (kändes det som iallafall) och promenerade in till stan med min mor. Hittade lite smått och gått, bland annat ett par leopard leggins, har verkligen letat efter ett par...Och nu har jag precis avklarat att klä tre pajformar med deg, inte den roligaste sysslan men vad gör man inte för att hjälpa till?! Det ska nämligen annordnas Herrafton här hemma imon kväll (då jag ska rymma till falkenberg).

Annars har det inte hänt så mycket, känner mig ganska seg i övrigt....och det blev inget med lägenheten, just för att den inte hade mer till ett kök än vad jag har nu. Men hur enh vanlig lägenhet kan vara utan fläkt och ugn fattar jag inte, men dte var ju säkert därför den var så billig. Bara att leta vidare.



Kommentarer
Postat av: sanna

svar: tycker jag med! :)

2009-06-25 @ 16:20:06
URL: http://sannaknows.blogg.se/

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0