do the dance

Uh, idag har jag tvättat i massor och städat, varför gör man det inte oftare?? Kanske för att det är tråkigt, men tänk vad mindre man skulle behöva göra vid varje tillfälle då! Men man kan inte alltid vara smart. Håller på att packa för fullt nu iallafall. Jag har märkt att jag har rätt mycket kläder...men jag använder typ inte ens hälften, en rensning sedan kanske..

Skumaste! satt ute på balkongen innan, för att det blev så otroligt varmt i lägenheten, då ser jag två rådjur springandes på gatan..helt sjukt vad kan de ha kommit ifrån??


Kommentarer
Postat av: JULIE

Tack så mycket :D Det ska jag verkligen göra :D

2009-06-07 @ 22:31:22
URL: http://juliesvarem.blogg.se/

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0