Carry on

Sitter under parasollet på balkongen med mindatorn i knät.  Denna minidatorn  är nog mitt största impulsköp ever...kan nog  helt ärligt säga att jag ite har använt en så ofta. Den glöms liksom bort jämfört med min vanliga laptop, lite synd Men är så glad att jag har den nu när min andra inte vill samarbeta.

Blev förflyttning inåt nu med palcering framför tv och "doktorn kan komma". Såg på det mycket när jag var mindre, nu känns det rätt gamalt faktiskt....undrar om "sunset beach" någonsin koommer sändas iden?....

Hahah kul att jag skulle googla fram en bild och så kommer jag upp på andra sidan...skippar bilden.

Vadå flummigt inlägg??

Kommentarer
Postat av: Becca

Ja,jag tror att den kommer att vara väldigt bra!:D

2009-06-23 @ 17:46:07
URL: http://pinkbecky.blogg.se/
Postat av: Patrik

Jag funderar faktiskt på att skaffa en sån där minidator för de är så söta och praktiska =D

2009-06-23 @ 18:04:15
URL: http://jagputte.blogg.se/

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0