I'm coming up

Nu är det gjort eller rättare sagt för några timmar sedan. Skönt att ha det gjort! Det ömmar och känns lite underligt, men man vänjer sig antar jag, ska ju ha den i tre år så...om någon undrar så är det en p-stav jag har satt in.



Filmen igår var väldigt bra, så coola robotar och tänk att ha en bil som bumlebee, det hade jag velat ha. Jag är helt imponerad över hur de animerar när allt från vanliga bilar till stora lastbildar ska veckla ut sig till stoora robotar. Kvällen blir lugn och imon åker jag till Varberg.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hhahaha jag tänkte väl :D Vad ska du göra i varberg? puss love .)

2009-07-03 @ 19:25:33
Postat av: MISSEXTRA

sv: Tack det samma:)

2009-07-03 @ 20:38:33
URL: http://carrosfashion.blogg.se/

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0