We cry

Var är morgoninlägget tänker ni, ja..gick upp sent och sen har jag suttit med prorammeringen och snackat skit med min fina granne våningen under, om förhållande trubbel.

Jag har haft så konstiga drömmar i natt, inte för att jag kan berätta om dem, för ni vet, man har dem  huvudet, men man kan inte "få" ut dem. Imorgon ska jag åka till Halmstad, men jag vet inte riktigt när..har föreläsning 14-16 och jag vet inte om det är värt att hoppa den, man missar ju så mycket. Men jag kommer till Halmstad så sent då..tar ju ändå några timmar och det blir en del väntan. Får nog fundra lite på detta. Förstår ni att en biljett från Göteborg till Halmstad kostar 189 spänn?! Helt sjukt vad priserna har höjts.


Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0