Semlor

Uppe med tuppen idag, vaknade för en halvtime sedan och jag är för ovanligheternas skull pigg. Hoppas det inte är ett sådant jag-är-pigg-nu-men-kollapsar-om-några-timmar. Föreläsning idag och "intro vid datorn", ska gå igenom prog.programmet, vilket kan vara bra, för jag satt lite med det igår och det gick vä inte det bästa, men heey det var första gången. Ska även kolla en snabbis i stan på skor,tvätta och laga mat utifrån ett recept i Buffe. En ganska bra dag tror jag allt.

Jag vill ha helg och jag vill ha det nu! Vill träffa min syster och göra alla andra roligheter som jag ska hitta på.

Har sett att det börjar komma semlor, jag gillar semlor, har aldrig gjort det så innan men förra året så verkligen krängde jag och pojkvännen dessa gräddklädda bullar. Att det har gått ett år! Helt sjukt vad tiden går! För ett år sedan så visste jag redan vilken utbildning jag skulle söka in på i april, jag läste en photoshopkurs och jobbade så lite som jag kunde, så att jag kunde tillbringa min tid i Göteborg. Är så glad över att allt blev som det blev, att jag behövde läsa upp lite och tenta upp (inte just för den saken) men om jag inte gjort det så hade jag inte varit där jag är nu. Och jag trivs så himla bra där jag är nu!


Kommentarer
Postat av: Harry

mmm semlor :D

2009-01-20 @ 16:58:52
URL: http://saandis.blogg.se/

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0