Top model

Nu har jag noppat ögonbrynen. Det är en av de alla saker som jag verkligen drar mig in i det sista att göra, hur tråkigt är det inte liksom?! Men nu är det done och såhär väl noppade har de nog inte varit på länge. Jag har rätt ljusa så jag ser inte så noga omde har "utväxt" eller inte, men i vissa ljus, särskillt när man ligger i tandläkarstolen med lampan i facet, då syns det.

Blir att strunta i föreläsningen imon och åka tidigare till Halmstad istället, tågbiljetter har beställts nu. ska bli mysigt att åka hem och så kommer pojkvännen senare på fredagen.

Ikväll blir det slappt (som det förövrigt alltid är), blir lite mat och Top model...helt lagom!




Kommentarer
Postat av: Clara

Söt blogg! =)

Lämna gärna en söt kommentar i min blogg!

2009-01-21 @ 20:24:26
URL: http://gatiita.blogg.se/

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0