Lycklig

Jag vill bara att vecka 3 ska vara över, så att man kan sova på helgen åtminstånde... Var och kollade lite skor igår och det är ganska billigt med rean, så det blir nog nått par iallafall. Hinner nog dock inte in idag.

Funderar på att önska mig en färg&klippning i födelsedagspresent, man kanske skulle bli blond? Jag vill göra nått galet, är så fruktansvärt trött på det jag har nu.

Sen ska jag skriva en sak så man sååå sällan uttalar sig om..Jag är lycklig! Jag är lycklig för mycket men speciellt för att jag har min undebara pojkvän. Jag tror han är unik och jag är så glad för att det just är jag som har honom. Haha, vad tramsigt det blev nu, men det får det bli, för det är så jag känner in this moment.

Kate Nash - Birds


Kommentarer
Postat av: Hannah

Ja de är väldans fina och söta ibland. Fast just nu beter sig min som en blandnign av bebis och hund, tar upp hela sängen, sparkas på smalben och gnyr och har sig. Jag tror han sover. Eller bara bökar runt. Nu får jag nog göra nåt åt att jag ligger med halva skinkan utanför och datorn i knät ;D pus slove

2009-01-10 @ 10:45:35
Postat av: Zara

hej hallå din mupp! nu har jag börjat skriva blogg igen. du ville ju att jag skulle göra det så jag tänkte what a hell I do it! ;) så enjoy!! :D pösss



zaracatarina.blogg.se !

2009-01-10 @ 16:08:18
URL: http://zaracatarina.blogg.se/

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0