Fjong

JAG VILL INTE! Jag har såå ont i magen (ni vet girls), känns lite som om jag borde vara sängligande idag, men jag har seminarie som jag inte vet om det är obligatoriskt eller inte. Det är det förmodligen och missa det och behöva göra om det, nee tror inte det. Idag börjar en ny kurs med "Informationsbeteende- social interaktion och co-design" låter kul eller hur? Så jag hoppas min mage ska hålla sams med mig, för det blir en lång dag!

Detta är verkligen jättesnyggt, den har inte synts så tydligt innan:



Kom fram nu när jag hade tvätatt håret. Det kan bli så ibland när frisören tunnar håret, har varit med om det innan nån gång, men inte så här, det är verkligen den enda snutten med. Mycket tjusigt!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hahahhah det var göööörsnyggt, som en lite ministig-helmer typ ;) uschdå jag hoppas du klarar dig igenom dagen! puss love!

2009-01-28 @ 11:33:17
URL: http://hannahelais.blogg.se/

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0