You found me

Igår var det en mycket trevlig kväll med massa bål, vin, skratt, allsång till "Bag in a box" och dansmoves. Jag var även en av de lyckliga som fick en invate till Sportify av min kompis kompis. Mycket snällt! Åhh, vad kul det var! Är rätt tung i huvudet idag dock och bakis i magen, men man överlever. Imorgon drar det igång med programmering, kan ju bli intressant...

Kollade lite på BikBok's nya kollektion, tycker lite att de har blivit bättre än vad de var innan. Ska gå inom där tänkte jag, nästa vecka när jag är i Halmstad, de brukar ju ha en ganska bra rea. Men varför har de inte en webbshop?? Hittade iallafall lite godbitar:

 

 





Kommentarer
Postat av: Klara

fin blogg!

2009-01-18 @ 21:12:10
URL: http://klarabjurek.blogg.se/

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0