Haircut

Idag börjar jag inte förren klockan 13, så därför nnade jag mig lite extra timmar att sova. Jag vaknade egentligen, klarvaken, 5.30 men kände att det var lite väl tidigt. Man får pengar idag!! Mest logiskt ska det ju komma på fredag, men ibland får man njuta av att det inte alltid blir som man tror. Det blir kanske en liten runda på stan efter skolan idag, är lite kär i några t-shirts på Gina Tricot som jag ska kolla upp och jag ska prova jeans på H&M, så jag kan se vad jag har för storlek. Detta för att jag senare ska beställa massa reajeans från hemsidan.

Jag håller nog på att bli förkyld, känner mig svullen i halsen och ni vet om man känner nedanför örat, så ömmar det med. Buhu, vill inte bli/vara sjuk!

Ser fram imot helgen, då får jag träffa min Londonsyster, som jag inte träffat på evigheter, jag ska shoppa rea i Halmstad, jag ska klippa mig och jag ska till Gekås.  På tal om klippningen så har jag också beslutsångest som många andra (om man läser bloggar) om hur jag ska göra med håret. Jag funderar på att bli rödnett, fast inte så knallig utan mörkare. Kanske inte det vanligaste, men det hade varit kul att göra något sådant, en färgklick liksom. Men jag vet inte..ohhh vad jag velar, men det gör jag alltid när jag ska till frisörn. Jag vill liksom altid komma ut som en ny människa liksom, om ni förstår, Går man till frisören så kan man likaväl göra nått som syns. Här är lite olika, från åren. Från svart till brunt, till blond...

   
 
 
 

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0