Körslaget vs Keane

Har suttit och kollat Körslaget med mina föräldrar (måste ju passa på när man är hemma), representanten för Borås åkte ut, buhu...Ska bli skönt att åka hem imon, måste få igång plugget känner jag och komma igång med vardagen.

Imorgon bli det att besöka farfar (hade velat göra det oftare) och sedan ta tåget till Falkenberg för att sedan få skjuts till Göteborg och sen buss till Borås. Hehe, här sparar vi inte in med transportmedel, det är kollektivt iallafall.

När jag var i stan igår så fick jag syn på ett par jeans på GinaTricot, ett par blekta med slitningar (hål), sjukt snygga! Nu ångrar jag mig, att jag inte ens provade dem och de finns inte på webbshopen, jag håller tummarna för att de finns i Borås.


Keane - Spiralling



Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0