Say when

Våfflor, är det inte nått av det bästa som finns? Dagen har gått i ett sedan nio imorse. Började med att jag trött släpade mig till frisören och klippte mig lite kortare och färgade håret i två färger. (Bild kommer soon) Blev super nöjd med färgen, typ chokladbrun med rödaktiga kilar och sedan toppades det och klipptes upp. Jag vet inte hur många ton spray och dylikt jag har i håret nu, jag hatar när det är så hårt och stelt...Men efter besöket, åkte vi direkt till Gekås. Köpte lite nödvändigheter och lite mer onödigt, som godis och chpis och sånt. Och nu är jag hemma och har spisat hemmagjorda våfflor. Imorgon så ska jag duscha (allt spray och vax, ska bort, bort, gone) packas och sedan åker jag till Göteborg för att sedan åka hem till Borås. Ojojoj, späckad helg eller vaddå? Jag lever i en kappsäck.


Kommentarer
Postat av: Malin

klart vi ska göra det!

har du sett att kristoffer har skaffat blogg? ;P http://sgteriksson.blogspot.com

2009-01-24 @ 19:43:47
URL: http://www.malinh.com

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0