Ready to go...soon

Duschad, påklädd, osminkad (än sålänge) och jag har även en opackad väska. Har alltså lite att göra innan jag berger mig. Ska resa flera timmar idag, tåget är helt okej, men bussen är seg. Blir nämnligen åksjuk direkt om jag läser på bussen, men om jag åker tåg så är det inga problem alls, så jag gillar tåg bättre.

Bara en lite avikare. Köpte ju t-shirts från GinaTricot för nån dag sedan. Jag älskar dem, men de är i XS och de är jättepösiga! Känns ju bara som man blir mindre och mindre men jag har ingen aning varför. Det är också en anledning till att jag verkligen mste köpa byxor, mina har blivit förstora...

Nä, nu får jag allt packa.



T-shirt från GinaTricot
Byxor från BikBok
Skor från Din Sko

Kommentarer
Postat av: Malin

hmm, det beror inte på att storlekarna är lite mongo där då? jaja snyggt var det iallafall!



ha det så bra i helgen så ses vi på söndag :)

2009-01-22 @ 12:28:19
URL: http://www.malinh.com
Postat av: Clara

Hoppas dt /=

2009-01-22 @ 18:48:23
URL: http://gatiita.blogg.se/

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0