Pågång

Igår lämnades det in..det stooora arbetet, men vi hade lite krångel i sista sekunden, såklart. Färgpatronerna tog slut, papper tog slut, så vi fick springa rint för en annan skrivare. Sedan fungerade inte häftapparaten och våra tabeller blev dubbla, ja, det var lite kaosartat men vi fick in det. Vi märkte även att de arbete vi lämnade in i slutet av förra veckan (när det spenderades 14 timmar i skolan) hade ett ofrärdigt stycke, det slutade mitt i...typiskt, men läraren är lite flummig så vi kan ju hoppas hon inte ser det. Idag är det redovisning, känns ganska bra, ska bli skönt att ha det över. Sen är det bara redovisning på fredag med, sen är denna j*vla läsperioden över.

Åhh, idag komer älsklingen med! Det kommer absolut vara höjdpunkten på min dag, längtar!!

Ringde frisören igår med, fick tid nästa lördag. Vet inte vad jag ska göra men jag måste göra något, jag älskar att gå till frisören. Så den helgen kommer bli en bra helg, jag får träffa min London-syster, jag får en ny frisyr och färg och jag ska åka på vist till Gekås.ja, det kommer bli en bra helg.

Denna helgen kommer inte vara så dum heller, fest hos Malin i Göteborg på lördag. Mycket trevligt!

Finns inget bättre än att ha saker att se fram emot:)


Kommentarer
Postat av: Hannah

Nej det är jävligt nice när man har det :) Jag ser fram emot hjärtslaget i halmstad men nu är de tinte säkert att jag kan åka för vi kanske skja ha begravnoing för morfar i örebro då, vilket känns sådär. Har peppat för hjärtslaget i över ett halvår liksom... Menmen vi får väl se. Suck. Nu blev jag opepp. Men grattis till inlämnandet bejb! puss love

2009-01-14 @ 12:01:52

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0