Mos med ört

Helt amazing! Jag har idag fått mer unika läsare än vad jag någonsin haft tror jag,. weeiii, keep it up! Idag har jag varit i skolan, men har inte gjort mycket till ansträngning för det. Men det är skönt att det börjar dr igång nu, så man har något att göra om dagarna. Snart börjar ju också nya kurser, bla. programmering, den som alla fasar för..jag hoppas på att sätta mig med programmet och bara "men detta var ju lätt", men tror inte att det händer, men man ska ju ha tur nångång.

Ska prova att göra mos med creme fraiche sen, tror ni på det? Läste nått recept någonstans att man kunde ha i det med smaken örter, kan nog bli mumsigt. Man får ju försöka variera sin studentmat, annars blir det ju gärna pasta. Men det är jag så trött på nu, så istället kör jag på "nyupptäckta" couscous.

Egopic


Kommentarer
Postat av: josephine

sv: jaha okej :D

2009-01-05 @ 18:44:47
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Sweet life style

lovley! (:

2009-01-05 @ 19:31:31
URL: http://sweetlifestyle.se
Postat av: Marielle

Hej!

Nu är det dags för en ny tävling igen. Denna gången får ni tävlingsdeltagare designa erat eget vinnarpris! Kika in för att vara med. :-)



Kram

2009-01-05 @ 20:00:30
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: zara

varför tar du såna närbilder så att de blir alldeles suddigt? Och du ska ha gått foto syster! skärpning ! ;)

2009-01-06 @ 14:35:01

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0