Hej Mitt Vinterland

Det är så otroligt fint och vakert ute nu, klarblå himmel och träden är snötäckta, då blir man glad eller iallafall så blir jag på strålande humör när det är fint väder. Man blir ju inget annat än deprimerad av gråa trista regn moln..Så idag ska jag njuta:) Idag ska det också plugas till tenta, skrivas ihop intervjer och ritas databaser. Mmm, ska nog handla också...



Jag är sämst på att stänga min frys eller dörren vill inte sammarbeta med mig, så igårkväll så upptäckte jag att jag glömt stänga den...igen...Så här såg det ut i min kära frys då:


Rena vinterlandet där inne med...

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, nu blir jag lite avis, här är det ingen snö alls ju.. Fast solen skiner iaf, så det är ju mysigt :)

2009-01-07 @ 10:55:40
URL: http://schmalin.blogg.se/

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0