Feels like a goood day

Morron foks! Är faktiskt uppe lite i tid idag, brukar snooza på mobilen, men då blir snoozen nästa morgon istället,(förstod inte varför) men jag kom på hur man gjorde idag, så nu snoozade den var 3 minut och då är du nästan tvungen att gå upp. Idag vankas skolarbete, har ju deadline imon, osäker dock om vi klarar att skrapa ihop de där 25 sidorna...Tänkte kanske också besöka Wedins halva reapriset idag, kanske kan man  få med sig ett par student-budget-jätte-mycket-rea-på skor hem?!

Jag funderar på att klippa håret kort. Hur kort vet jag inte, men jag är såå trött på att fixa det på morgonen, okar ju inte och så blir det uppsatt, inge kul alls..Det är kul med förändringar och det var längesedan jag gjorde en. När jag jobbade heltid innan så sprang jag till frisören varanan månad och klippte och färgade, men det har jag ju inte riktigt råd med nu. Jag är också fruktansvärt sugen på att pierca mig i ögonbrynet. Jag förstår inte riktigt vad folk har imot den placeringen, jag tycker det är jättesnyggt och det hela är ju hur man bär upp den. Jag gllar peircingar överlag och har själv en mouche, men när man säger att man vill peirca sig så får man aldrig riktigt tillbaka den positiva feedbacken som jag ger andra som funderar på det...men det är väl så det är bara.

 

 


Här är några smycken från http://www.crazy-factory.com Inte så hemska eller hur?

Kommentarer
Postat av: Malin

det var väldigt söta! jag skulle ju inte vilja ha en ögonbrynspiercing men tror det skulle se jättebra ut på dig :)

2009-01-08 @ 09:46:18
URL: http://selmalin.blogg.se/
Postat av: Hannah

Mjooo jag är väl inte överdrivet förtjust i piercings, jag är med för gaddningar, OOOOH VAD JAG LÄNNGTAR! ;D Fast jag gillar din mouche, men jag vet inte om ögonbrynet vart så fint, kanske näsan mer kanske? puss love :)

2009-01-08 @ 12:53:47
Postat av: Du vet vem

sv: haha det var lite kul ^^



jah, det är inte lätt att ha dåligt självförtroende :/ <3

2009-01-08 @ 15:47:08
Postat av: Natalie

den där uppe var jag som kommenterade btw :$ <33

2009-01-08 @ 15:48:21
URL: http://heroinismydrug.blogg.se/
Postat av: Natalie

har sakt det en gång, men säger det igen, du är sjukt fin och sjukt fin blogg <3

2009-01-15 @ 06:38:52
URL: http://heroineismydrug.blogg.se/

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0