Bonde söker fru - bröllop

Nu har jag sett bröllopet, kanske lite fjantigt ibland men jag tyckte ändå att det var fint, med sången och allt. Tänk när man gör något sånt stort...är ju självklart inte nu, men tänk när. Man hör ofta att tjejen säger "åh, jag har drömt om mitt bröllop sedan jag avr 10 år" det har inte jag gjort...alls. Men jag är alldeles säker på att det komer bli hur underbart som helst, när det nu kan tänkas hända i framtiden.

Uhh, känner värken smyga sig på nu, i svanket och i magen, jag hatar denna tiden i månaden!! Vill inte, vill inte!

Tänkte på det innan idag när jag gick hem,jag fyller ju snart 22! Alltså 21 känns ju ganska litet ändå och 22 känns lite mer men ändå som ett mellanting. Tänk sen när man fyller 23...det känns lite faktiskt. Retade min ganne som ska fylla 24 om två månader, hehe jag sa att han är ju snart 25, han är ju typ 30, hehe då blev han lite nojig haha.

En helt annan sak, när jag handlade tidigare idag så stog det en gubbe bakom mig i kön, som visslade. Det var lite creepy. Ni vet när ett mord just ska ske och de kommer en sådan där belåten vissling, på en sådan där självbelåten melodi...Jag trodde jag skulle bli galen. Inget mord skedde på ICA men jag fick melodin i huvudet och nynnade den nästan hela vägen hem. Dumma gubbe.




Kommentarer
Postat av: Victoria

jag älskar bröllop! :D

2009-01-26 @ 22:25:36
URL: http://lillavicki.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja usch, tänk när man fyller 23.. haha jag känner mig som en gammal kärring, påsar under ögonen, värk i kroppen och gnäller konstant, snart 23. jippi! :P

2009-01-27 @ 07:45:40
URL: http://schmalin.blogg.se/
Postat av: Hannah

Hhahah nej jag vet, inte jag heller, jag har knappt tänkt på det. ,men jag tror att om jag väl skulle gifta mig så hade jag nog haft rätt mycket att säga till om ändå, fast jag bryr mig inte så värst. bara jag får min dude :) (i den fina volangklänningen jag redan spanat ut såklart;)) puss love

2009-01-27 @ 11:40:45

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0