Snowflake

Det är inte bra att ha internet uppehåll, man kommer ju av sig i bloggandet..men jag ska försöka ta mig tillbaka nu. Idag har det varit en ganska lugn dag,mötte upp Malin vid bussen på Göteborg station och tog bussen till Borås imorse, sjukt härligt med sällskap till skolan. Där hade vi en ganska intressant föreläsning eller diskussioner iallafall, sedan blev det hemgång. Och tro mig det var inte kul att kånka hem aall packning uppför backen, hem till mig. Men vad gör man inte för att få sova hos sin pojkvän?!

Hörde innan att personen ovanför mig spelade jazz, typ cello eller nått..inte varje dag man hör det i ett studenthus.

Någon som kollar på Merlin serien? Kanske är det ett barnprogram, kanske är det inte för 22års fyllda studenter, men I like! Riddare, drakar, magi och häxor, sådär mysigt overkligt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bild :) allt bra med dig?

2009-02-23 @ 22:49:37
URL: http://tiildah.webblogg.se/
Postat av: amanda

fin blogg du har :)

2009-03-03 @ 15:24:21
URL: http://aamandakarlssonn.blogg.se/

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0