SignePR

Jag är seg och trött i huvudet. De har hus fest här i buggnaden och mysik strömmar från alla håll..skäl till annan lägenhet...JA!

Ska tips er om en sak. Jag trillade förbi en blogg för nån dag sedan som introducerade SIGNE PR, om ni registrerar er i deras register så har ni chans att få unika erbjudanden och kan eventuellt få testa produkter från olika leverantörer. De vill att fler anmäler säg så gör det du med: signepr.se

Nu ska jag plugga massa, kul...istället för att festa...plugghäst!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv. okej :) jo dte är bara bra med mej :)

godnatt!

2009-02-19 @ 22:14:08
Postat av: Anonym

sv. okej :) jo dte är bara bra med mej :)

godnatt!

2009-02-19 @ 22:14:21
URL: http://lindblommalin.blogg.se/
Postat av: elsie

sv; ja verkligen :P

ååh coolt, har anmält mig nu faktsikt :P

2009-02-20 @ 15:58:28
URL: http://elsaolofsson.blogg.se/

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0