Overslept

Försov mig. Detta händer så sällan så jag kan nästan räkna det på en hand, typiskt, men tur att det inte var något obligatoriskt. Annars är jag på bra humör och det hoppas jag jag förblir resten av dagen också. Skulle egentligen gått inom systemet påvägen hem, men jag "kom" ju aldrig ner och om man kollar ut på det otroligt fantastiska slaskvädret, så gör jag nog det imon istället.

Imorgon om en vecka är det Alla Hjärtans Dag, jag och älsklingen ska nog laga trerätters och gå på bio. Känner inte att det behöver vara så avancerat eller komplicerat, bara man har det mysigt.


Vad ska ni hitta på till Alla Hjärtans dagen?

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag ska på studentfest i halmstad och pussa på min man! I HALMSTAD! puss love :)

2009-02-06 @ 11:42:22
Postat av: Hannah

Jag ska på studentfest i halmstad och pussa på min man! I HALMSTAD! puss love :)

2009-02-06 @ 11:42:23
Postat av: Hannah

Jaa jag kommer dit iaf :) wiee mysmys :) puss love

2009-02-06 @ 12:55:05
Postat av: MarieJane

hihi supersöta ja.

2009-02-06 @ 13:12:03
URL: http://mariejane.blogg.se/
Postat av: Nina - This is who I am ♥

fin bild :)

2009-02-06 @ 13:59:56
URL: http://totalflopp.blogg.se/

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0