Konsert: Edguy

Nu har jag nog vaknat lite. Konserten igår var jättebra! Visst att jag inte lyssnat på dem (iallafall två av banden) så där mycket, så att jag kunde sjunga med i låtarna, men det var bra ändå, så synd dock att man kommer igång på slutet, hmm brukar alltid vara så. Några tankar jag hade under konserten:
  • Alla flickvänner är tydligen alltid pyttesmå jämfört med sina pojkvänner
  • Folk (även killar) använder mycket hårartiklar, iallafall så att jag nös mig igenom konserten
  • Får inte folk mjölksyra i armarna när de troget håller upp armen för att göra "rock-tecknet" genom en flera timmars lång konsert?!
  • Folk med långt hår har tydligen rätten att headbanga så att deras hår piskas i ens ansikte
  • Hur känns det för en artist att se hela publiken sjunga med i ens låtar och bara jubla över att de spelar?
  • Man borde gå på konsert oftare!
Ja, massa kul var det iallafall, gjorde dock felet att ta på mig högklackat med tanke på att bli längre. Jag blev längre säkert nån cm över 1.60, men fötterna var inte glada när konserten slutade vid tolv, de var ganska ömma av att bara stå i 4 timmar i sträck.

Hemma vid 00.30, somnade vid 2 eller 3 och sedan var det dags att gå upp igen vid 7 för att ta bussen till Borås. Så jag har vait lite död idag, men det artar sig nu.

Ministry Of Saints


Kommentarer
Postat av: sveaJ

sv: Absolut, jag ska köpa mig en idag på Gina Tricot om de finns. Så himla värda pengar tycker jag =) Hellre en sådan än t.ex. en bugare på MC donalds ;p

2009-02-03 @ 15:05:51
URL: http://sveaj.blogg.se/
Postat av: Lena

stackars fötter!

2009-02-03 @ 16:21:00
URL: http://lenat.blogg.se/
Postat av: julia

jätte fin blogg! :)

2009-02-03 @ 19:08:40
URL: http://jjuliiak.blogg.se/

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0