Jag är tillbaka

Kom tillbaka til Borås igår och kvällen spenderades hos Malin, har bara träffat henne en kort stund i sommarså det var supermysigt att ses. Känns lite underligt att vara tillbaks och det förvånar mig hur snabbt man anpassar sig, men i vrigt känns det helt okej. Jag hopas att jag får mer ro till att plugga till min omtenta nu med nr inte folk r runt omkring hela tiden, man kan ju hoppas iallafall.



Såhr ser min lägenhet ut nu, nästan i kaos och dåhar jagite ens börjat packa ordentligt. Det r juså att all packning typ måste vara klar innan den 24 augusti, vilket inte är så lång tid. phuu bara trött av att tänka på det..

Kommentarer
Postat av: Tess

Har precis listat mina top 3 butiker. Klicka gärna in och säg vilka dina top 3 är, hade varit jätte kul att få veta! :) / Therese

2009-08-05 @ 17:43:52
URL: http://theresewadensten.blogg.se/

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0