Drömmar tröttar ut en

Gäääsp! Ja, drömmer man helt sjuka drämmar när man bland annat är med i ett tvspel och ska samla ihop saker och dessutom blir utklädd till kille med bandana, det tar på krafterna. Kankse är det också för att jag låg och tittade på två avsnitt av "Big Brother" sent igår kväll...var avsnitt från 03, känns som så otroligt länge sedan, 6 år liksom. Jag och mina systrar följde verkligen det, inte första säsongen men de andra som följde. Nu nr jag såg det igår så märkte man hur mycket de ältar saker hela tiden, var rätt segt faktiskt.

Idag blir det ännu mer stdning och packning då det är fadder-träff tomorrow och den nya lägenhetstagerskan kommer på söndag. Let's go!


GodMorgon!

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0