Åttonde dagen

Idag skulle jag har varit på föreläsning coh idag skulle jag ha jobbat i puben, vilket jag tycker hade varit superkul..men mår inte helt prima idag, så det blir att vila upp sig till morgondagen då jag förhoppningsvis mår bättre. Igårkväll var jag iallafall nere vid skolan och kollade när våra nysar hägnde upp "IDA DOMINERAR" -banderollen mellan kårhuset och byggnaden mitt imot. Det var lite krångel till en början att få upp den då det blåste en massa och både en skitsur busschafför skällde ut oss och polisen kom förbi. Men upp kom den! (för er som inte vet betyder IDA: Institutionen för Data och Affärsvetenskap)


Vackert! Men min kamera tog inte de bästa blderna, blev jättemörka...men man ser ju det viktigaste iallafall.

Kommentarer
Postat av: emelie

haha man tackar!

2009-08-31 @ 12:52:00
URL: http://matomspunnet.blogg.se/

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0