Morning sunrise

Tidigt, tidigt, tidigt....har iallafall sovit gott och drömt en massa konstigt, men bara för detta så hade jag inte tackat nej till att sova flera timar till, men, men...Börjar 8 och slutar 10 (lönt egentligen) sedan blir det plugg med labben, längtar tils den är klar!

Har på senaste tiden tänkt på hundar, kanske är det för att jag saknar sällskapet av mina två finaste i Halmstad. Jag vill så gärna ha en valp, men inser ju att det inte är lönt och att det inte går nu helt enkelt  iallafall. För det första så får man inte ha husdjur i byggnaden och sedan har jag bara pluggat i en månad och det kommer bara bli mer och mer plugg. Men tänkte kanske i trean, då hade man kunnat flytta till en "riktig" lägenhet och man har kankse mindre plugg, dessutom så tar det ju lite tid att spara ihop pengarna, för billigt är det inte. Alltså jag ska inte ha en stor så maten kommer inte vara så dyr men själva hunden kostar, tror det är 10 000 och uppåt, om du ska ha stamtavla och allt sånt. Får väl se...här är iallafall en bild som jag googlade fram. Det är en 8 veckor gammal toypudel, Ska jag ha hund så får det nog bli en pudel, just för att vara säker på att jag tål den...


Hur kan man motstå den?

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0