Ännu en måndag

Någon mer som har sett Boxers reklam med samurajen "always choose the simple path"? Gillar den starkt, inte för att det är Boxer utan jag diggar samurajen som liknar han i Kill Bil, med hans skratt "ha ha ha". Idag var det till att dra sig ner till skolan för att möta upp min grupp som jag gör en lab med, men självklart blev jag sen...men jag kan helt ärligt säga att det hör inte till vanligheterna, det är det värsta jag vet att komma försent, jag skyller på att jag är sjuk, Men vi jobbade flitigt, medan min hjärna sakta men säkert började dega ihop, så jag var med på det men gick hem och struntade i föreläsningen, jag sov 4 timmar istället. Detta gör jag aldrig heller annars men som sagt jag skyller allt på infektionen (måste ju göra det medan jag kan).




Måste även säga att jag ÄLSKA in skrivare, hur smidigt är det inte att ha en? Jag gillar den fastän den inte vill skriva på hålade papper (som jag iallafall trodde var en sjävklarhet, men icke)....

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0