Sömnlös

Känner mig ganska pigg idag och jag har bytt til en rosa sten i läppen :D  Bra för att man känner sig pigg så vill man köra på som vanligt, men man märker ganska snabbt att man inte har orken...Har dessutom sovit tre timmar i natt, jag som gick och la mig vid tio för att sova ut till idag men nej då. Började må riktigt ila vid tio tiden och sedan bara fortsatte det, vet inte om det är medicinen eller något, får väl fråga kompisen som är undersköteska eller något. Annars var gårkvällen lugn och skön, glodde massa tv och ritade verksamhetsmodeller, rikigt kul faktiskt, men piligt är det.

Ska åka ner i tid till skolan idag för att inte bli sen för att jobba med labben, sedan ha föreäsning och frågestund. Lång dag om du bara har sovit tre timmar....

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0