In Strawtown

Här är allt desamma, Jag har varit här i 1 tim och 40 min och det känns som om detta fortfarande är min värld och att Borås är jättelångt bort. Men det är myssigt att komma hem, snacka lite skit och berätta vad man har haft för sig. Var på Gekås idag med älsklingen, först var vi där men det var hiskligt lång kö så vi vände hem, åt och körde dit igen. Köpte inget sådär jättekul, men iallafall lite nödvändigheter och första säsongen av One ThreeHill, så det kommer bli titta av , när jag kommer tillbaka till Borås.

Måste verkligen börja på Workshopen! Får väl ägna mig åt det imorgon, just nu ser jag bara fram imot att få sova faktiskt...

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0