Hur tänker grannar? Jo, de tänker inte alls..

Mår sådär,vill bara ligga kvar i sängen och tycka att jag är ynklig...men det är bara på det. Malin kommer vid nio, har föreläsning vid tio och sedan frågestund angående labben. Sedan bli det en tur till Systemet och sedan hem, kanske powernapa lite och sedan är det fest ikväll. Imorgon blir det Göteborg och jag längtar, bara mysa, ta det lungt och oroa sig för workshops inlämnlingen på måndag.

Igår så var jag och Malin ute på balkongen, satt där och snackade skit och så kom två av hennes grannar ut för att röka, de hejade och satte sig vid det andra bordet. Vi tänkte inte mer på det och snackade vidare...När det skulle gå så gick de in OCH STÄNGDE DÖREN! Trodde det inte först men sedan gick jag och kände, vi var utelåsta på balkogen, vad är det för grannar egentligen, de såg ju oss??!! Messade Johan på min våning och som tur var så var han hemma, så efter att jag bönat och bett så kom han ner. Det var bara det att han hade glömt kortet som vi måste ha för att komma in på byggnadens våninga, sådär stog vi...Han fick gå ut på gatan och jag fick klättra på tak. Helt otroligt!

Ha en nice day!

Kommentarer
Postat av: Malin

haha! vilken dag det var igår alltså och det där var ju pricken över i:et.. puckon!

2008-09-11 @ 18:07:13
URL: http://selmalin.blogg.se/

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0