Honey I'm home

Precis hemkommen från skolan, varit där sedan halv tio i morse och har konstant suttit vid datorn, så jag borde egentligen inte sitta här nu, men, men....vi har varit väldigt duktiga idag måste jag säga och det feberrycket jag fick igår vet jag inte vad det var, idag har jag inte alls känt av det, tur det...så nu slappar jag lite med en glassbåt för att sen ta och städa lite, märkte nämnligen att det kanske skulle behövas göras. Sedan blir det mer plugg, Johan och grannarna ska ha party imon som är vanligt här på en torsdag och det var ju en "dålig ursäkt" att jag inte kunde vara med för att jag fortfarande inte är riktigt bra och att jag har redovisning på fredag...men jag kommer igen, är alltid taggad bara jag är frisk!

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0