Fattar inte...men ska dricka te nu

Förstår inte riktigt, har gjort en ny layout som är sparad och om man förhandsgranskar så ligger den där men den vill inte komma upp på riktigt....skumt....

Är duktig och tvättar, det är vuxet som tusan faktikskt...Nu är man iallafall tillbaka och jag vet inte riktigt när jag åker till Halmstad igen, men det var skönt att komma hem lite.


En liten bild på mina nyinköpta addidas skor, äskar gympadojjor!


Fick även sjal av mamma, som jag redan gillar jättemycket! (kan vara bra att gör hem besök då och då)

När jag satt på tåget igår så skulle jag ha något i väskan och då hade mamma smugglat ner ett litet paket tll mig, det innehåll blåbär/bjänbör/vanilj te, tack för det, jag som älskar teeee. Så gulligt så!


Här kommer också en bättre bild på håret...

Imorgon börjar vi med ett nytt avsnitt i kursen, It & affärsnytta. Har lite förutfattade meningar om det, tror nämnligen att det kommer vara sådär kul men vem vet man har ju överraskats innnan eller hur....

Ska nog ta en kopp av mitt goa te nu, äta min kanelbulle, mysa framför tvn och idol och bara njuta av de få timmar man inte har något att göra.

CiaO

Kommentarer
Postat av: Hannah

Vilken fin layout du har fixat :) Höstlig och fin och så är du ju så underbart vacker puss love

2008-09-30 @ 22:13:53
URL: http://hannahelais.blogg.se/
Postat av: Malin

tryck f5! :)

2008-10-01 @ 16:05:41
URL: http://selmalin.blogg.se/

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0