Blabb blubb

Vet inte riktigt vad jag ska skriva nu så här på morgonen, men det är ju lite av min rutin så...Känner mig lite off, känns som jag har massa tankar i huvudet och jag blir bara förvirrad av dem. Samtidigt så ska man tänka på redovisningen och tentan på fredag,det är mycket på en gång. Har kommit på att om man har på sig klänning, så mår man bättre eller jag gör det, Man känner sig lite finare, så en klänning kan kompensera en del, borde köpa fler och kjolar. Men det är inte så lätt att hitta "vanliga" klänningar, utan det är oftast fest isåfall. Men jag ska leta...

Igår gjorde jag iallafall min soppa (Olofs soppa) och den blev massa god,man känner sig inte lite huslig när man står och kokar soppa liksom. Ska nog baka bullar i helgen,det blir ju aldrig av att man gör sånt, så det kanske blir av. Bullar och tentapugg!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Hahhah jag känner igen det där, när man ska tentaplugga finns det en miljard bättre saker att göra som typ baka bullar eller städa rum eller knyppla ;D puss love

2008-10-24 @ 10:25:08

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0