Somedays I'm a super...

Vaknade vid fem idag, pågrund av min hosta som aldrig vill överge mig, men jag la mig igen, efter en dos spray och hostmedicin. Så den där timmen som jag sov efteråt, var underbar! Så nu sitter jag här, som vanligt, med min macka och mitt te, Lyxade också tll morgonen med ett glas färskpressad apelsinjuice, massa mumma.

Annars så ska dagen tillbringas i skolan med föreläsning och gupparbete, som vanligt...Jag är ju faktiskt ute i god tid idag, behöver inte gå förrens om en timme. Jag är en person som verkligen hatar att komma försent, jag skippar hellre det jag är sen till än att komma senare. Men sen jag flyttat hit ochbörjat skolan så känns det som jag alltid stressar ner till skolan, innan var jag liksom alltid flera 1000 år i tid, vad har hänt?! Vet nte,men jag hinner alltid. Nu ska jag i och för sig vl inte säga så för dåkommer jag väl försent idag bara för det...

Christina Aguilera - Keeps getting better



God Morgon!

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0