My Love

Nu har jag nått upp till mitt mål för dagen, har skrivit 500 ord på rapporten, ouuppiidooo, men får väl skriva lite till...Känner mig dötrist som sitter hemma på en fredag men känns lite nödvändigt. Kanske plugghäst varning, men hellre det en kväll än en stressig kväll med panik. Sitter och kollar Idol samtidigt, är inte idol-juryn snällare i år? eller är artisterna bättre?

Har inte så mycket att säga om dagen som gått, haft föreläsning om hur folk fungerar i en grupp och hur man ska leda en rupp bättre typ. Morgondagen vet jag inte riktigt än hur den ser ut...men det märker vi..

En liten låt såhär på fredagskvällen:



Billie Vision and teh dancers - My Love 

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0