something More

Idag har varit en underbar "vakna" - morgon, men vilka konstiga drömmar jag har haft, mycket som försegår i huvudet...Så nu har jag ätit frukost och lyxat till det med en "mud-mask".Om nån timme ska jag möta Malin vid skolan så vi får klart den där meningslsa rapporten.

Igårkväll kollades det fotboll, (som inte var intressant någonstans, men mina grannar var väl insatta) efter det så stekte vi pannkakor (jag, fanns vissa som smög iväg) och åt dem med glass och kollade scrubs. Massa nice!

Nu ska jag göra mig fin så jag kan traska ner till skolan i, faktisk, det fina vädret, Bye Bye



Amy Mcdonald - wish for something more

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0