Godmorgon, visst är det en tidig morgon?!!

Har stigit upp, men jag vill sooovvvaa! Men i och för sig får jag väl skylla mig själv som inte la mig i tid (men det gör jag ju aldrig ändå ). Fick inte gjort så mycket som jag vllle med plugget igår, men är nöjd ändå och idag är det bara att fortsätta. Ni som läser min blogg kanske tycker att jag låter bitter över skolan eller något...det är jag absolut inte ,jag tycker det är riktigt kul, det är bara lite väl maffigt imellanåt, man hinner liksom inte med allt som man vill hinna med. Och ja, det blir mycket pluggprat, men se ni det är faktiskt mitt liv och min vardag nu så stå ut!

Igår (som i tidigare "inte full-inte-påverkad-men lätt,lätt lulliga-blogg") kollades det "i ditt aniskte" i allrumet, första gången jag gör det och det var massa trevligt och Magnus Betner, ja man kan väl inte säga annat att han äger. Greenpeace, sjukt kul och nästa vecka är det ju MUF, måste ju verkligen ses.

Dagens (mest obetydellsefulla) problem (egentligen): Jag har inte tillräckligt med mjölk i teet så jag bränner mig på tungan.

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0