Explosion

Guuud vad trött jag är, ja mer kunskap får jag inte in i min lilla hjärna, nu är det stopp (ska dock pressa lite till). Grannarna ska ut, men själv får man sitta här med papper över öronen, men imon är det över iallafall, skönt!! Nästa vecka börjar nya kurser, nformationsbeteende-människa/ dator och systemering, ska bli ganska kul faktiskt. Men med de kurserna innebär det två (tror jag) gigantiska projektarbeten som sträcker sig till januari. Vecka 3, blir ingen kul vecka kan jag lova....Vecka 4 skulle jag med grannar och Malin åkt upp till Åre, men det finns inga pengar till det, inte lätt att vara fattig student...men vi finner nog andra skojsiga saker att göra, tro mig.

Får väl försöka implementera lite mer plugg nu tror jag och äta på mina flera dagar gamla cocos bollar;)

Känner mig lite som dessa sötnosarna:

 


Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0