ONT

Jag har ooooont i magen! Hatar magvärk och jag har inte en såndär lugn och mild värk, nejnej man måste ju ta i ordentligt om man ändå ska ha det, suger....Risken med den är att jag kanske inte kan följa med ut imon, det hade varit sjukt tråkigt men risken är stor att jag istället ligger ihopkurad i min säng. Ska ner till skolan vid elva och plugga till seminariet, sen ska jag nog gå hem och göra soppa, kanske kolla på Love actually, den är så mysig! Men det finns en risk för att jag blir för kelsjuk då och det kan bli jobbigt, i och med att jag inte ska träffa pojken förrens flera veckor. Ja, får väl se om jag klarar av det....

Imorgon är det löning, skönt! Gick förbi Gina tricot igår och de har så mycket fint och det såg ut som de hade rea, kan bli farligt :D Har ni kollat in webbshopen? Sjukt snygga grejer och de ä inte dyrt heller, risken med Gina är dock att det är många som bär samma plagg. Gina Tricot här i Borås är som HM i Halmstad, alla handlar där.

Ha en bäst dag, ska "försöka" att ha det med...Bye

Kommentarer
Postat av: Hannah

Har de en webshop??? vi har ju inte ens det härnere i vår lilla håååla... usch stackare med magvärken, jag hade lite ont igår, åt choklad och massa mat men jag gick ut i alla fall och fick jättreoligt änåd. trots att jag jobbar nu. inte smart. men kul ;D puss love

2008-10-23 @ 09:36:28

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0