Nostalgisk!

Sitter här och kollar igenom massa gamla bilder och lyssnar på "då-tids" musik från gymnasietiden. Det finns så många låtar som har ett minne,en känsla, så det är helt sjukt. Har också funnit en hel del massa gamla videos som jag trodde var försvunna, mycket från gymnasiet (måste visa dessa sen Hannah).  Men har nog varit lite allmänt nostalgisk idag....
Bjuder på dessa:

       

Annars har det inte hänt mycket idag, det har iallafall spenderats fem timmar på skolan på en datorstol (kan vara känsligt, det där med dator ch data), helt sjukt, man borde bli fyrkantig.

(MITT HÅR- KOM TLLBAKA)


Kommentarer
Postat av: Hannah

Hahahah guuuudars! Nostalgiii! Och gud vad vi hade roligt då :) Jag minnns typ varenda bild! Men du, jag får ju vackert ta och komma upp snart! Helst innan jul ;D Och det verkar som att nyåår kan komma att spenderas här, bara så att du vet om det börjar poppa upp förfrågningar så du vet att du är bjuden ner hit liskom ;D puss love

2008-10-13 @ 09:47:30

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0