Happy

Vill sooooova! Det skumt att man sover bäst när man precis vaknar och bara kan somna om direkt, det borde vara lag på att man ska sova vidae då, när de tillfällerna dyker upp. Kanske vanligt för andra, men inte alltid för mig. Det tar lite tid för mig att vänja mig vid att sova i lägenheten. Innan så rullade greys anantomy hela natten, nu har jag på tvn tills jagblir så trött att jag inte bryr mig och då stänger jag av den. Ibland men bara ibland så stänger jag av den tidigare, men det har väl skett sådär tre gånger på massa dar.

Jag känner mig lycklig! Jag tror att jag får lite väl mycket grubbeltid över när jag sitter här i Borås, ni vet analyserar allt, sådär som bara tjejer kan. Men jag är så glad och lycklig över att du är min och att vi faktiskt blev ihoparade av våra närmaste vänner.(Hannah) Nu har det gått nästan 2,5 år and I'm so happy,soo happy, sooo happy... Haha, nu fick ni lite av de dära äckligt lyckliga känslan, men det är så sällan man berättar om den jue.

Idag blir det plugg och åter plugg, men jag tror nog att jag ska överleva!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jomen så är det. Om man får tid till att grubbla så grubblar man isönder allting och ingenting. Och sen kommer man aldrig fram till nåt vettigt. Man ska gå efter hjärtat. Oh nu gick det förbi någon som luktade som en kille jag gillar ;) Och olof är så fin :) Fy vad länge ni varit tillsammans nu!! Och DU! jag vaknade också med känslan att jag viiiill iiiintee bgååå uuuuupp! puss love

2008-10-06 @ 11:11:08

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0