Dumma mig

Klockan är nu 7.58, jag är trött och känner mig sjuk (som jag alltid gör nu förtiden, känns det som iallafall) En fårga: varför damsugar man 7.15 på morgonen? Följdfråga: Varför håller man fortfarande på? Det kan i och för sig vara fastighetsfolk som städar men jag menar ändå! Det gör inte mig gladare, det gör inte heller regnet som jag måste traska ner i sen och dessutom är det mindre kul att inse att man vait korkad. Skulle ta fram mjölken och upptäcker en stor vattenpöl i kylen och tempen står på +10, nämen då ser jag att dörren till frysen inte är helt stängd. Jag är så otroligt smart! Så nu får jag väl chansa vad jag kan äta och vad som möjligtvis kan göra mig ännu sjukare. Dumma dumma Emelie...

Idag ska krafterna ägnas åt en artikel om Titanic och analysera den, sen ska jag också (som gör mig ännu gladare *ironi*) tvätta, vill inte men måste, högen med kläder har underligt nog blivit liteväl hög...

Nu borde jag iallafall ta tag i mig själv, så Bye Bye

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0