Blöta kinder

Vaknade först av att klockan ringde, jag snoozade och sedan vaknade jag nu halv åtta av att jag grät, vet inte vad jag drömmde, men det var något med hundar...Usch, jag gör så ibland att ja vaknar med alldeles blöta kinder, läskigt. Annars så känns det som att det kommer bli en bra dag, redan torsdag (hur fort går veckan egentligen?!) och imorgon så åker jag till Göteborg.

Har tänkt lite på kostdieten (eller vad man ska kalla den) LCHF, jag vill inte gå ner i vikt eller så, men den verkar vettig på något sätt och kanske den är hälsosamare (för jag äter inte hälsosamt någonstans, vilket jag kanske borde). Här är några exempel vad du kan äta:
  • Frukost: Keso blandat med grädde och bär eller bacon och ägg
  • Middag: Sallader med massa dressing eller kött med något tillbehör som inte är kolhydrat
  • Mellanmål: 70% choklad
Visst är det sjukt?! Jag menar, man äter bara "riktiga produkter" inga light alltså, ingen pasta, ris eller potatis. Och man utesluter massvis av socker,(som jag verkligen borde dra ner på, kan vara därför jag är så trött hela tiden) Ja, det är en lite underlig diet...


Kommentarer
Postat av: Karin

jag är sponsrad av reebok så får alla nya:)

2008-11-27 @ 09:11:47
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Malin

usch, vilket hemskt sätt att vakna på :S

2008-11-27 @ 20:41:09
URL: http://selmalin.blogg.se/

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0